dimarts, 6 d’octubre del 2009

Torneig Air Guitar

Quantes vegades has posat les mans com si agafessis una guitarra, en un concert, al menjador de casa teva, o a qualsevol altre lloc on sona aquella cançó tan especial?

Doncs ara per fi els teus esforços seran recompensats. El dissabte al vespre porta una cançó que t'agradi i fes veure que toques la guitarra a l'escenari, tant fa que portis Metallica com Paco de Lucia. I si no tens un mp3 o CD a mà, no et preocupis, tria una de les que et podem deixar nosaltres i llestos.

Ah! i com a premi tenim una guitarra d'edició limitada.

Au, no t'ho pensis més i demostra que tots aquests anys fent veure que sabies tocar la guitarra no han estat en va.



Torneo Air Guitar

¿Cuantas veces has puesto las manos como si estuvieran agarrando una guitarra, en un concierto, en el comedor de tu casa, o en cualquier otro sitio donde sonara esa canción tan especial?

Pues ahora por fin tus esfuerzos serán recompensados. El sábado al anochecer trae una canción que te guste y haz ver que tocas la guitarra en el escenario, es igual que traigas Metallica como Paco de Lucia. Y si no tienes mp3 o CD a mano, no te preocupes, elige una de las que te podemos dejar nosotros y listos.

¡Ah! Y como premio tenemos una guitarra de edición limitada.

Venga, no te lo pienses más y demuestra que todos estos años haciendo ver que sabias tocar la guitarra no han sido en vano.