dimarts, 13 d’octubre del 2009

Reportatge previ de les Juguem!09 a televisió de Vilafranca

Aquí us deixem la notícia que va ser emesa per Televisió de Vilafranca la setmana passada:

dimecres, 7 d’octubre del 2009

Futbol Flag

Dintre de les Juguem! d'enguany tindrem una activitat que potser molts no haureu provat: el futbol Flag.

Què és?
Una variant del futbol americà sense contacte, on enlloc de placatges s'ha de treure uns "flags" o fulards que pengen dels jugadors.
Un joc, un esport de lleure apte per totes les edats i que pot ser molt divertit.

Si voleu estirar les cames i els braços després d'una partida, descansar la ment abans del torneig de jocs de taula per equips, escalfar el cos per poder tocar bé a la vostra actuació d'Air Guitar o, simplement, passar-ho bé, tindrem a la gent dels CFA Vilafranca Eagles que us ensenyaran a jugar.



Fútbol Flag

Dentro las Juguem! de este año tendremos una actividad que posiblemente muchos no habréis probado: el fútbol flag.

¿Que es?
Una variante del fútbol americano sin contacto, donde en lugar de placajes se tiene que quitar unos "flags" o fulares que cuelgan de los jugadores.
Un juego, un deporte de ocio apto para todas las edades y que puede ser muy divertido.

Si queréis estirar las piernas y los brazos después de una partida, descansar la mente antes del torneo de juegos de mesa por equipos, calentar el cuerpo para poder tocar bién en vuestra actuación de Air Guitar o, simplemente, pasarlo bién, tendremos a la gente del CFA Vilafranca Eagles que os enseñaran a jugar.

dimarts, 6 d’octubre del 2009

Clay-O-Rama

Quants anys fa que no t'embrutes les mans creant figures amb plastilina? I si et digues que a part de crear una figura també et pots dedicar a destrossar de mil i una maneres diferents les creacions dels teus rival?

Mola oi? Doncs benvingut al fabulós, absurd i divertit món del Clay-O-Rama. En aquest joc hauràs de crear un “monstre” fet completament de plastilina i donar-li una serie de punts en atributs de combat, però no li agafis afecte, ja que posteriorment s'enfrontarà contra altres figures, fins que només en quedi una.

El diumenge al migdia podràs crear la teva figura i veure com funciona aquest joc, i recorda, que sigui de plastilina no vol dir que només hi puguin jugar nens.

Atreveix-te, crea, lluita, destrossa, i sigues l'ultim en peu!





Clay-O-Rama

¿Cuantos años hace que no te ensucias las manos creando figuras con plastilina? ¿Y si te dijera que a parte de crear una figura también te puedes dedicar a machacar de mil y un modos distintos las creaciones de tus rivales?

¿Mola verdad? Pues bienvenido al fabuloso, absurdo y divertido mundo del Clay-O-Rama. En este juego tendrás que crear un “monstruo” hecho completamente de plastilina y darle una serie de puntos en atributos de combate, pero no le cojas cariño, ya que posteriormente se enfrentará contra otras figuras, hasta que solo quede una.

El domingo al mediodía podrás crear tu figura y ver como funciona este juego, y recuerda, que sea de plastilina no quiere decir que solo puedan jugar niños.

¡Atrevete, crea, lucha, destroza, y se el último en pie!

Torneig Air Guitar

Quantes vegades has posat les mans com si agafessis una guitarra, en un concert, al menjador de casa teva, o a qualsevol altre lloc on sona aquella cançó tan especial?

Doncs ara per fi els teus esforços seran recompensats. El dissabte al vespre porta una cançó que t'agradi i fes veure que toques la guitarra a l'escenari, tant fa que portis Metallica com Paco de Lucia. I si no tens un mp3 o CD a mà, no et preocupis, tria una de les que et podem deixar nosaltres i llestos.

Ah! i com a premi tenim una guitarra d'edició limitada.

Au, no t'ho pensis més i demostra que tots aquests anys fent veure que sabies tocar la guitarra no han estat en va.



Torneo Air Guitar

¿Cuantas veces has puesto las manos como si estuvieran agarrando una guitarra, en un concierto, en el comedor de tu casa, o en cualquier otro sitio donde sonara esa canción tan especial?

Pues ahora por fin tus esfuerzos serán recompensados. El sábado al anochecer trae una canción que te guste y haz ver que tocas la guitarra en el escenario, es igual que traigas Metallica como Paco de Lucia. Y si no tienes mp3 o CD a mano, no te preocupes, elige una de las que te podemos dejar nosotros y listos.

¡Ah! Y como premio tenemos una guitarra de edición limitada.

Venga, no te lo pienses más y demuestra que todos estos años haciendo ver que sabias tocar la guitarra no han sido en vano.

ELS JOCS DE LA FAM

"Un passat de guerres ha deixat els 12 districtes que divideixen el país sobre el poder tirànic del "Capitoli". Com exemple d'autoritarisme i prepotència, el "Capitoli" obliga cada districte a enviar un noi i una noia, anomenats tributs, a un esdeveniment anual televisiu anomenat Els jocs de la Fam.
El Terreny hostil, les regles i l'audiència poden variar d'una edició dels jocs a una altra, però hi ha una constant: han de lluitar a mort entre ells fins que quedi un sol supervivent, UN DE SOL"

Aquesta és la sinopsi, a grans trets, d'Els jocs de la Fam, un llibre de la Suzanne Collins que nosaltres hem adaptat a un joc de rol massiu per les Juguem! d'enguany.
La partida de rol serà com a màxim de 24 jugadors, que interpretaran els diferents tributs dels 12 districtes en aquests sinistres jocs de supervivència, on hauran d'interactuar entre ells i l'ambient hostil per sobreviure als jocs i endur-se el gran premi.
La partida es farà el diumenge a les 11.30 del matí.




Los juegos del Hambre

"Un pasado de guerras ha dejado los 12 distritos que dividen el país bajo el poder tiránico del "Capitolio". Como ejemplo de su autoritarismo y prepotencia el "Capitolio" obliga a los 12 distritos a enviar a un chico y a una chica, llamados tributos, a un evento televisivo anual llamado Los juegos del Hambre.
El terreno hostil, las reglas y la audiencia pueden variar de una edición de los juegos a otra, pero hay una constante: deben luchar a muerte entre ellos hasta que quede solo un superviviente, UNO SOLO."

Ésta es la sinopsis, a grandes rasgos, de Los juegos del Hambre, un libro de Suzanne Collins que nosotros hemos adaptado a una partida de rol masiva en las Juguem! de éste año.
La partida de rol será como máximo de 24 jugadores, que interpretaran a los diferentes tributos de los 12 distritos en estos siniestros juegos de supervivencia, donde deberán de interactuar entre ellos i el ambiente hostil para sobrevivir a los juegos y llevarse el gran premio.
La partida se hará el domingo a las 11.30 de la mañana.

dilluns, 5 d’octubre del 2009

Com arribar

Bé, pels que no sigueu de Vilafranca del Penedès i no sapigueu arribar al Pavelló firal, us deixem el següent mapa amb les indicacions de com arribar des de el principals punts d'accés a la Vila.


Veure Juguem! '09 en un mapa més gran


Como llegar

Bien, para los que no seáis de Vilafranca del Penedès y no sepáis llegar al "Pavelló firal", os dejamos el mapa de arriba con las indicaciones de como llegar desde los principales puntos de acceso a la población.

Softcombat (combat amb armes toves)

Mai t'has plantejat posar-te a la pell d'un cavaller just enmig d'un combat d'espases?

Doncs ara tens la possibilitat de fer-ho, el Softcombat és un joc de combats d'espases, però amb l'avantatge de que estan fetes amb espuma, làtex i altres materials flexibles, el que permet poder picar directament al cos sense fer mal.

A les Juguem! tindrem dos torneigs, un a càrrec de "Reino de Heroes" (dissabte) i l'altre a càrrec de "Era del Caos" (diumenge), cada un d'ells amb les particularitats i el caràcter de les associacions que els organitzen.

No t'ho pensis més, vine, lluita i emportat el premi!

A les Juguem! també podràs informar-te de tot el que envolta al Softcombat: fabricació d'espases, com es juga, esdeveniments, competicions, etc.






Softcombat (lucha con armas blandas)

¿Nunca te has planteado ponerte en la piel de un caballero justo en medio de un combate de espadas?

Pues ahora tienes la posibilidad de hacerlo, el Softcombat es un juego de combates con espadas, pero con la ventaja de que están hechas con espuma, látex y otros materiales flexibles, lo que permite poder golpear directamente al cuerpo sin hacer daño.

En las Juguem! tendremos dos torneos, uno a cargo de "Reino de Héroes" (sábado) y el otro a cargo de "Era del Caos" (domingo), cada uno de ellos con las particularidades y el carácter de las asociaciones que los organizan.

No te lo pienses más, ven, lucha y llévate el premio!

En las Juguem! también podrás informarte de todo lo que rodea al Softcombat: fabricación de espadas, como se juega, eventos, torneos, etc.